esmaspäev, 20. märts 2017

Prix de Bonneval (kõik kategooriad)

Sõit toimus 12km ringi peal, mida läbisime 9x. Täna tundsin juba enne sõitu, et tunne on väga hea ja kui start anti, sain sellele veel kindlust. Nagu kõikide kategooriate sõidule kombeks, alustati kohe väga aktiivselt ning püüti selektsioon võimalikult kiiresti ära teha. Tekkis mitu olukorda, kus saime väikese pundiga eest, aga ühist meelt ei leitud ja kõik tuli kokku tagasi. Kuni lõpuks 4. ringil tegime küljetuule lõigul ees 4-5 mehega korralikku tempot ja natukese aja pärast taha vaadates nägin, et olemegi kaheksakesi ees väikese vahega. Hakkasime seejärel ees ühtlaselt sõitma, kõik mehed küll ei käinud korralikult eest läbi alati või siis ei jaksanud. Lisaks oli iga ring ka vahefiniš ning viiendal ringil olin heal positsioonil, et seda proovida. Võitsingi selle ära, aga ikka väga napilt. Edasi jätkasime tööd, rohkem ma vahekaid ei proovinud. Sõidetud oli 80km, kui punt meid kinni püüdis. Tegelikult arvasin, et sõit oli meie minekuga juba tehtud, aga leidus ikkagi üks tiim, kelle meest ees grupis ei olnud ja nad suutsid ühtlaselt tööd tehes meid kinni püüda. Pärast seda oli veel 25km sõita jäänud. Suht kohe pärast seda said uued jooksikud minema, kuhu mul ei õnnestunud saada. Üritasin veel pundist mõne kaaslasega ette järele saada, kuid neid mehi polnud, kes minuga sõita oleksid tahtnud. Täitsa võimalik, et oleksin isegi seal ees olnud, kuid ma ei tea küll kuidas, aga ühes joogipudelis oli mul käärinud jook ja kohe pärast peagruppi langemist läksin auto juurde, et pudel välja vahetada, muidu oleksin ilmselt joogivõlast krambid ka saanud. Lõpufinišis olin peagrupi 5. või 6. Seekord läks siis nii, esimest korda tundsin, et võin võidu peale sõita ning vorm läheb jätkuvalt aina paremaks. Natuke olen ikka pettunud ka, aga samas enesekindlust sain kõvasti juurde.

Garmini fail sõidust: https://www.strava.com/activities/906811999/overview



Tulemused: http://www.directvelo.com/actualite/56827/prix-de-bonneval-classement




Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar