teisipäev, 11. aprill 2017

Tour du Charollais ja Dijon-Auxonne-Dijon

Sain lõpuks end kokku võetud, et kurnavast nädalavahetusest väike ülevaade anda.

Laupäev, 8. aprill - Tour du Charollais (Elite Nationale)

Minu ülesandeks oli terve päev peagrupis võimalikult ökonoomselt istuda, korralikult süüa ja juua, sest profiil sobis pigem väiksema lihasega poistele ning samuti ka energia säästmiseks pühapäevaseks siledaks sõiduks. Sõit algas kohe väga aktiivselt ja lookles pidevalt üles-alla. Ise suutsin sellega ilusti toime tulla. Igal tõusul lasin end läbi pundi vajuda, laskumistel aga võitlesin uuesti pundi ette. 80km sedasi sõita polnud probleem, aga siis hakkasid juba põntsud liigselt jalgadele, jäin maha. Tiksusin rahulikult 20km veel lõpuringidele ja keerasin boksi. Oleksin võinud vabalt veel ka edasi sõita, kuid järgmist päeva silmas pidades otsustasin nii, tiimil polnud selle vastu samuti midagi. Sõitmata jäi 50km.

https://www.strava.com/activities/935549433

Pühapäev, 9. aprill - Dijon-Auxonne-Dijon (Elite Nationale)

Õues oli korralik suvekuumus nagu eilegi. Sõidueelsel koosolekul pandi minu õlule esimest korda liidriroll, kuna olin eelnevatel sõitudel näidanud, et võin häid finišeid teha küll. Profiili poolest oli Prantsuse mõistes täiesti sile sõit, kuid Eesti mõistes ikkagi üles-alla pidevalt. Tundsin end sõidu alguses väga tugevalt ja enesekindlalt, positsiooni hoidmisega polnud samuti suurt probleemi. 90.-100. km vahele jäi ka üks 3-4km pikkune tõus, kus ma veidi pundist maha jäin, kuid stressama ma seal ei hakanud, sest tundsin tugevalt ja sain suhteliselt kiiresti gruppi tagasi. Pärast seda tõi tiimikaaslane mulle veel saateautost juua. Lõpuni oli jäänud umbes 30-40km, kui mul äkitsi hakkas kole raske isegi sileda lõikudel. Rääkisin tiimikaaslastega juba pundi ette minemisest, paari km möödudes jäin labaselt maha mitte just väga järsu tõusu peal. Ilmselgelt olin jäänud toiduga võlga, sest jäin põhimõtteliselt seisma ning edasi üldse ei liikunud. Sõin 5 minutiga taskud tühjaks ja elu hakkas vaikselt sisse tulema. Ootasin tagant veel mõned kaaslased ka järele, kellega koos finišisse sõita. Kurb, et nii läks, oli ju ikkagi väga hea võimalus end tiimile tõestada ja hea tulemus kirja saada. Tuleb olla tähelepanelikum sellistes kuumades oludes, sest keha vajab palju rohkem kütust.

https://www.strava.com/activities/935549319

Distants: 154km + 5km pidulik start
Max pulss: 191 (sellist pulssi pole veebruarist saadik näinud, vorm peaks olema hea, küll tulemused ka lähiajal tulevad)

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar